  • Data: 2003-11-05 11:49:07
    Temat: Re: Czy można negocjować kurs ?
    Od: "amico_pl" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > czy przy takiej sumie - mogę próbować targować się z bankiem o niższy kurs
    > sprzedaży ?

    Targowac sie mozesz, ale bank nie ma powodu cokolwiek ustapic bo:
    - splata musi nastapic w PLN (sprawdz, ale na 99.9% masz to w umowie)
    - splata musi byc w Twoim banku

    Czyli i tak i tak u nich bedziesz wymienial.

    Niestety taka jest smutna prawda. :-(

    Ja sie zalapalem na sredni NBP i trzymam sie go kurczowo