    From: "b." <f...@f...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Czy często się zdaża blokada
    Date: Sun, 22 Feb 2004 16:41:39 +0100

    mialem dzisiaj podobna sytuacje, bankomat dwa razy wyrzucil komunikat ze
    komputer centralny nie odpowiada i prosze sprobowac pozniej... akurat
    bylem w bankomacie w jednostce multibanku (sw mikolaja we wrocku)
    podnosze sluchawke obok i sie pytam czy wszystko ok, panienka mowi ze
    nie maja zadnych zgloszen. probuje 3ci raz, tym razem juz jest komunikat
    BRAK SRODKOW NA KONCIE juz wiedzialem jaka to je bajka...
    wchodzi facet do tego oddzialu, pytam sie czy z mbanku, mowi ze tak, no
    to niech probuje... tez mu sie nie udalo.
    miesiac wczesniej historia podobna, trzeba wyjac duzo kasy z mbanku bo
    samochod u znajomego kupowany a sprzedawca nie ma konta... sobota
    popoludniu i bankomaty euronetu w legnicy stekaja, dzwonienie na linie
    mbanku i panienka sie tlumaczy ze maja przeciazenie systemu. wtedy
    potrafilo 'zjesc' 1000zl a dzisiaj mi zjadlo 200zl a teraz czeka mnie
    dzwonienie na mLinie.
    jak dobrze, ze przenosze srodki do Lukasa, bo wyplata z bankomatu BZWBK
    po tej histori dzisiaj nastapila od reki blyskawicznie...

    b.