    From: "Leon" <l...@w...to.i.to.casper.it.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Czy często się zdaża blokada
    Date: Sun, 22 Feb 2004 00:36:26 +0100
    Sender: b...@p...onet.pl@62.233.196.159

    Uzytkownik "Krzysztof Halasa" <k...@p...waw.pl> napisal w wiadomosci
    news:m3d688h2xv.fsf@defiant.pm.waw.pl...

    > Co ma do tego wypuklosc karty to nie wiem. Dostepne srodki sa istotne.

    Nigdy takie problemy nie zdarzaly mi sie przy platnosciach kartami
    kredytowymi, (jesli oczywiscie nastepowala autoryzacji transakcji). Zawsze
    bylo OK, natomiast z Electronami zawsze roznie bywa. Nie wiem moze jest
    jakas roznica w systemie autoryzowania kart plaskich i wypuklych. Jesli ktos
    wie moze cos powie na ten temat.
    Ale swoja droga ciekawi mnie dlaczego tak sie wlasnie dzieje: brak
    polaczenia - i czasami blokada na rachunko pomimo nie zrealizowania
    transakcji.

    > Ciesz sie ze blokada nie trwa 3 miesiace - bo tak naprawde to wlasnie
    > tyle powinna trwac, tyle ze banki licza ze jak cos nie zejdzie w ciagu
    > paru dni to zapewne w ogole nie zejdzie.

    Ale przy takich sytuacjach jaka ja mialem i przy takich kwotach powinno
    zdejmowac sie blokady duzo szybciej.

    Pozdr,
    Leon