    From: "KK" <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Czy często się zdaża blokada
    Date: Sat, 21 Feb 2004 10:06:54 +0100

    > Ja mialem gorzej. Kupowalem odkurzacz w Euro i placilem Visa Electron.
    > Autoryzacja nie przeszla (Brak polaczenia) a srodki ok. 600 PLN zostaly
    > zablokowane to jest dopiero bol. Stwierdzam ze przy wyzszych kwotach
    > zdecydowanie lepiej placic kartami wypuklymi niz ryzykowac plasciakami. I
    tu
    > mnie dziwi jedno ze musze czekac ok. 10 dni na zdjecie blokady nawet przy
    > takiej kwocie i ze nie mozna zrobic tego po jednym dniu.
    > No ale tak juz chyba musi byc...

    Ja wypłacałem z bankomatu 400 zł, nie udało się (coś było z siecią
    Euronetu), blokada się założyła. Zadzwoniłem od razu do multilinii (piątek
    po południu) i złożyłem reklamację. Jeszcze wieczorem tego samego dnia
    miałem odblokowane środki. Co prawda to Multi, ale w mBanku powinno być
    chyba podobnie. Może to zależy od konkretnej sytuacji, ale nie zawsze jest
    tak źle.

    pzdr
    KK