  • Data: 2002-01-07 21:07:04
    Temat: Re: Czy będzie więcej oddzialow MultiBanku w Warszawie ???
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:a1cmlc$f76$1@news.onet.pl...
    > Jarek - Scyzorykom nie otworza :))))

    o Ty! :-) a myslisz ze co by im tym scyzorykiem zrobili? napad w bialy dzien
    ze scyzorykiem w dloni :-)

    > To ile macie juz Mc'donaldsow??? ;D

    siadlem i liczylem bo w "zywym miesie" sie nie zywie - no i doliczylem sie 3
    :-)

    > P.S. Ale ja juz Warsiawka jestem gdyby co ;)))))))))))))))))))))))

    A ja uczelniowo i sercem blizej Kraka - ale tam tez jakos im idzie
    otwierania oddzialu z
    poslizgiem :((( a ze Wawka to wiem bo korzystasz z chello :-P

    --
    JaKi