    From: Laik <g...@b...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Czy PKO SA jest dobrym bankiem?
    Date: Sun, 23 Feb 2003 23:38:25 +0100

    Hello Michał 'Amra' Macierzyński,
    w wiadomości <b3bgrr$q40$1@news.onet.pl> z 2003-02-23 23:11:02
    przeczytałem:

    > Teraz pewnie przydalaby sie definicja co to wg. ciebie jest dobry
    > bank, ale w skrocie - tak to dobry - bezpieczny bank, ale przy tym
    > relatywnie drogi.

    zbiurokratyzowany, o wiele za wielu klientow 'tradycyjnych' (kolejki),
    brak odmiejscowienia, slaby poziom uslug internetowych, dlugie procedury
    zalatwiania konta www, wymiany tokena czy zmiany hasla internetowego
    (wszystko przez oddzial posredniczacy). koszt utrzymania 'rozsadnego'
    konta (eurokonto) zwieksza sie z szybkoscia swiatla :)
    najnizsze odsetki od oszczednosci, wysokie koszty kredytow, znaczna (2%)
    oplata roczna za kredyt w koncie. obowiazkowe i platne ubezpieczenie kart.
    od transakcji mastercardem prowizje platne przez klienta.
    wygodny dostep teleserwisem, pozne ksiegowanie wplywow, szybkie znikanie
    kasy z przelewow wyslanych teleserwisem.

    > Ma dobra oferte produktowa - ale znajdziesz lepsze i tansze

    znajdzie duzo lepsze i wyraznie tansze, a nawet bezplatne.

    > Ma duzo bankomatow - ale to samo.

    w tym euronet. i wlasne ofkors.

    > Ten bank akurat na tej liscie nie jest zbytnio lubiany.

    wlasnie sie rozstalem po 3 latach korzystania. powiedziec, ze nie zaluje
    decyzji - to za malo. jestem happy. :)

    > Powiem tak - jak nie znajdziesz dla siebie ciekawszej alternatywy -
    > mozesz korzystac :)

    a ze oferte lepsza latwo znajdziesz - lepiej odpusc. ;-)
    --
    Laik
    Pozdrawiam słuchając: Albion - Track07