    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Czy Belka bedzie zwracal?
    Date: Wed, 1 Jul 2020 11:33:41 +0200

    "ąćęłńóśźż" 5ef38bdc$0$17353$6...@n...neostrada.pl

    : Jeżeli będziemy trzymali depozyt na rachunku ujemnie
    : oprocentowanym, to Belka nam zwróci ryczałtowe 20%?

    Od dawna rząd RP rozpatruje likwidację podatku
    Belki/Vincentego/Szczurka -- może wreszcie dotrzyma słowa?... ;)

    [może rząd RP uzna, że plus jest tożsamy minusowi? -- niczym biegła
    Bernacka w mym astygmatyzmie; swoją drogą -- jakim debilem trzeba
    być, by nie rozumieć, czym jest astygmatyzm i jakiej (stalinowskiej?)
    buty potrzeba? -- by sankcjonować taki debilizm w Sądzie Apelacyjnym
    wydającym orzeczenia w imieniu państwa! I jakiego łajdactwa potrzeba,
    by akceptować takie sądy...]

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``. Felix Lee

    Co raz ktoś zawoła o winnych wykrycie,
    Pan ręka pokazuje mu graniczne pale,
    Za którymi znikliście wy -- wygnani w przeżycie.

    Widzę was nieraz, gdy twarz ukryję w dłoniach.
    Macie przynajmniej wasze chlubne poniżenie,
    Gdy, wygnanym łuk ziemi Ojczyznę przesłonił
    Ciągle taką samą w waszym zapatrzeniu.
    Stoicie w oddali na wysokich koniach.

    [mnie wygnano w przeżycie, ale nie stoję w oddali i już niemal nie pamiętam
    ziemi, z której mnie wygnano... raczej pamiętam, że kilkanaście lat temu
    (tamtej i tamtemu?) oczami swej wyobraźni widziałem dzisiejsze siedlisko
    wróbli i kukułek, kryjące w swych czeluściach obce statuy i takież kolumny...]