  • Data: 2002-08-19 20:11:34
    Temat: Re: Czy BRE znow dofinansuje PO ?
    Od: No Name <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zblizaja sie wybory samorzadowe. Ciekawe , czy tak jak rok temu do sejmu
    > BRE udzieli kredytu przywodcom Platformy na samorzadowa kampanie wyborcza
    > (z dobrze poinformaowanego zrodla) ?

    Chciałbym zobaczyć wniosek kredytowy w takiej sprawie, a także
    dowiedzieć się, co stanowi zabezpieczenie kredytu. Kredyt kosztuje -
    ciekawe, co się dzieje, jak inwestycja się nie uda? Nie specjalnie
    interesuje mnie to w kontekście konkretnej partii czy banku - bardziej
    ekscytujący wydaje się być formalizm takiej operacji ;-)

    Pzdr: Dogbert