  • Data: 2019-01-26 16:19:43
    Temat: Re: Czemu przewalutowało kartę kantoru walutowego
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pojęcia nie mam, na pewno będzie trudniej sprawdzić niż co mam w polskich bankach.
    Choć ostatnio kazali uzupełnić TIN, jakbym im PESELu nie podawał...
    Ale jak testowałem szukanie informacji o rachunkach w innych bankach, jak jeszcze
    było to darmowe niedługo po wprowadzeniu, to mnóstwo spółdzielni nie odpowiedziało,
    twardo też milczał mBąk, nawet im na to reklamację złośliwie napisałem.

    A trzymanie części kasy w N26 wybrałem z powodu obaw o scenariusz cypryjski czy
    grecki w polskich bankach po upadku getoutu. Bo na opcję gotówkową nie mam dobrego
    ponysłu :(
    A przy okazji dobra karta do płacenia.
    Ciekawy jestem, czy dają wszystkim ten sam BIN, czy też są inne dla DE, inne dla PL
    itd.?
    Bo revoluta teraz już poznasz, że z PL, i na Janusza wychodzisz ;P