eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCzat na mbanku z ekspertami w sprawie nowej TPiO wlasnie sie zaczal... › Re: Czat na mbanku z ekspertami w sprawie nowej TPiO wlasnie sie zaczal...
    From: "MarcinP" <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Czat na mbanku z ekspertami w sprawie nowej TPiO wlasnie sie zaczal...
    Date: Mon, 16 Feb 2004 14:38:48 -0000

    > No coz, niby jest w dyskusji przedstawiciel pentora, ale na zadne pytanie
    nie
    > chce odpowiedziec - wszystkie pytania zadawane w zwiazku z tym jak
    > przeprowadzali badania sa moderowane i sie nie pojawiaja. To po co oni
    tego
    > pentora zawolali do czatu, dla okrasy? Zenada nie czat.

    No to moze ja Ci bede mogl odpowiedziec. Przed wakacjami (czerwiec?)
    zadzwonila do mnie pani, ze w imieniu pentora (?) i mBanku ma ankiete,
    ze zostalem wybrany itd.
    Przyszla z laptopikiem i przez prawie 45 minut odpowiadalem na rozne
    pytania w stylu "jaki bank wybralbys gdyby...." albo posegreguj banki wg..."
    albo co dla ciebie jest najwazniejsze...." itd

    pozdrawiam
    MarcinP
    ps
    tylko zeby nie bylo, ze te przelewy to sa platne dzieki mnie !!! ;)