eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCzas to pieniądz... w kontekście wiewiórek o numerach bocznych 27 i 28 › Re: Czas to pieniądz... w kontekście wyścigu wiewiórek i kibicowania wiewiórkom o numerach bocznych 27 i 28
    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Czas to pieniądz... w kontekście wyścigu wiewiórek i kibicowania
    wiewiórkom o numerach bocznych 27 i 28
    Date: Sun, 27 Oct 2013 17:41:21 +0100

    "Eneuel Leszek Ciszewski" l4jajl$odv$...@n...news.atman.pl

    > Ponoć księgowanie [ciekawe, czy do księgowania używają
    > elektronicznych książek] trwa około jednej godziny.

    Chyba część załogi mBanku księguje elektronicznymi
    księgami a część -- tradycyjnymi... Nie mogłem tak
    po prostu pobrać 10 kpln, zatem i wpłacałem ratalnie.
    Pierwsza rata jest od godziny 17 -- kolejnych nie widać. :)

    Pobór odbył się niemal bezproblemowo, jeśli nie liczyć niemożliwości
    pobrania 10 kpln. Jedne bankomaty dawały 4 kpln, inne tylko 3 kpln...

    Ale zaksięgowano dopiero wpłynięcie pierwszej raty -- 1 kpln...
    A że miałem podgląd w smartfonie-mordercy -- wróciłem, aby lać...
    Ale niestety mimo upływu czasu -- kolejnych wpływów nie widać. :)

    owy.html

    Bank Gospodarki Żywnoś˜ciowej SA 00:00-21:30 00:00-21:30 00:00-21:30

    Ciekawe, jak wygląda lanie wewnątrzdziuplowe...

    > A raczej dwoma przelewami -- na dwa konta.

    > Sam sobie zaprzeczam... Toż czas to pieniądz, a któż
    > zgadnie czy przewidzieć zdoła, ile to trwa... Wliczając
    > w to trwanie także pisanie... [niedobrze -- rymuje się...
    > zły znak... zamiast trwa, trzeba napisać potrwa?...
    > albo przetrwa? -- wkraczam na niebezpeczne tereny
    > związane z przetrwaniem czy przetworami...]

    Wiosną pożyczają od nas pieniądze w ilości 1 godziny,
    po czym zwracają te godzinę, ale bez odsetek! Niby
    w Millennium tez bez odsetek, ale na tydzień, nie na pół roku.

    > IMO do 10 kpln.

    Można, ale nie jednorazowo.

    Tego jeszcze nie wiem. Gdyby pierwsza wpłata wynosiła [pod niebiosa?]
    3 kpln czy 4 kpln -- mógłbym zlecić pierwszy przelew, a tak, nie mogę
    nawet pierwszego...

    > Życzę powodzenia każdemu, kto (jak i ja) przegapił stosowne
    > terminu i musi lać expresowo, bez stosownego namaszczenia,
    > w warunkach niehumanitarnych, niemal jak na dworcu kolejowym... ;)

    > Być może Mille (za sprawą bezpłatnego debetu -- podarunku
    > imieninowego i zarazem wyprawki po zwolnieniu z szarej
    > pracy realneoorlenowej) przysłuży się kolejny raz, co
    > mnie ucieszy, gdyż lubię ten bank.

    Mija pół godziny od pierwszego wpływu -- kolejnych nie widać... :)
    Pierwsza wpłata miała miejsce około 16:36 wg kwitów.
    Kolejne -- około: 16:50 i 16:53 oraz 16:56...

    No i są wszystkie wpłaty -- 17:33...

    Teraz mBank pisze, że:

    Przelew ekspresowy nie może być wykonany. Bank odbiorcy docelowego nie
    udostępnia w tej chwili możliwości księgowania przelewów na rachunkach.
    Godziny dostępności przelewów można znaleźć w serwisie www.mbank.pl lub
    skorzystać z "Pomocy".

    Ale na stronie mBanku napisano, że BGZ obsługuje do 21:30 we wszystkie dni tygodnia.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'