eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCo zamiast mbanku po liftingu › Re: Co zamiast mbanku po liftingu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!usenet.blueworldhosting.com!feeder01.blueworldhosting.com!peer03.iad.high
    winds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx02.iad01
    .newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrad
    a.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Sun, 07 Sep 2014 17:37:16 +0200
    From: alkazelcer <a...@d...pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/24.6.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Co zamiast mbanku po liftingu
    References: <540b8ddb$0$2370$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@o...wsisiz.edu.pl>
    In-Reply-To: <a...@o...wsisiz.edu.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 21
    Message-ID: <540c7ba8$0$26849$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 79.191.66.34
    X-Trace: 1410104232 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 26849 79.191.66.34:53599
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 1979
    X-Received-Body-CRC: 3986731710
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:605406
    [ ukryj nagłówki ]


    > A przemyślałeś ten wymóg? mBank niby ma infolinię 24/7, ale i co z tego.
    > Nieraz jak dzwoniłem to mi mówili, żebym _zadzwonił_ w godzinach
    > biznesowych z danym problemem (nie że zanotują i będą go rozwiązywać w
    > godzinach pracy tylko żebym jeszcze raz zadzwonił). Ogólnie ta ich
    > infolinia to IMO jest w dużej mierze po to, żeby miła pani grzecznie
    > mogła się zapytać czy w czymś jeszcze może pomóc poza tym, że nie może
    > pomóc, więc co za róznica czy działa 24/7?
    > Zresztą pierwsze wrażenia po kontakcie ze smart bankiem mam wcale nie
    > lepsze, ale pal licho.


    Smart bank jezeli chodzi o infolinie to niestety tragedia. Działają w
    godzinach w czasie których ja nie mam możliwości dzwonić a nawet wtedy
    dodzwonienie się graniczy z cudem. Fakt ze próbowałem tylko 3 razy ale
    mimo wszystko optymistycznie to nie wygląda a szkoda bo w sumie bank
    spełnia moje wymagania.

    Ok może nie musi to być 24/h ale nich chociaz będzie w godzinach 6-24 i
    to by mi wystarczyło.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1