    From: Rafal Jankowski <j...@o...wsisiz.edu.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Co zamiast mbanku po liftingu
    Date: Sun, 7 Sep 2014 09:44:23 +0200

    On Sun, 7 Sep 2014, alkazelcer wrote:

    > Niestety mbank przełączył mnie na ich nowy serwis, który jest nientuicyjny ,
    > powolny , nie podoba mi sie i w w ogole go nie trawie w związku z czym nie
    > zamierzam tracic czasu na jego nauke i szukam alternatywy.

    Ktoś wogóle wie jaki jest algorytm tego przełączania? Ja sobie
    asekuracyjnie założyłem na ten wypadek konto w smart banku, ale ciągle mam
    stary interfejs.

    > Potrzebuje banku(zarówno na konto osobiste jak i firmowe) z intuicyjnym
    > prostym serwisem transakcyjnym oprócz tego:
    >
    > - infolinia telefoniczna musi byc dostepna 24h/ dobę (dlatego odpada smart
    > bank)

    A przemyślałeś ten wymóg? mBank niby ma infolinię 24/7, ale i co z tego.
    Nieraz jak dzwoniłem to mi mówili, żebym _zadzwonił_ w godzinach
    biznesowych z danym problemem (nie że zanotują i będą go rozwiązywać w
    godzinach pracy tylko żebym jeszcze raz zadzwonił). Ogólnie ta ich
    infolinia to IMO jest w dużej mierze po to, żeby miła pani grzecznie mogła
    się zapytać czy w czymś jeszcze może pomóc poza tym, że nie może pomóc,
    więc co za róznica czy działa 24/7?
    Zresztą pierwsze wrażenia po kontakcie ze smart bankiem mam wcale nie
    lepsze, ale pal licho.

    BTW zauważyliście, że w mBanku po zleceniu przelewu do innego banku teraz
    od razu pomniejsza się saldo? Kiedyś czekali aż przelew się wykona, a
    zmniejszały się tylko dostępne środki.