  • Data: 2008-01-13 10:51:28
    Temat: Re: Citibank - podwyzszenie limitu na KK i fiasko :)
    Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Bartosz 'xbartx' Nowakowski napisał(a):
    > No u mnie też właśnie minął rok jak mam ich kk i limitu mi nie podnieśli
    > jakimś automatem :/ Karta aktualnie służy do darmowych przelewów, bo
    > limit bodajże 4k starcza u mnie tylko na to i to też nie zawsze ;)
    > Dzwonić mi się nie chce na razie niech sobie dryfuje.

    Ja (jak powszechnie wiadomo ;) liwiduje wlasnie znaczna czesc KK. Z
    uwagi na to, ze Citi ma najnizszy limit, bank nie chce go podwyzszyc to
    karta pojdzie do kasacji. Mysle ze w przyszylym miesiacu leci
    wypowiedzenie (teraz mam na niej troche wydane, wiec szkoda mi
    rezygnowac z GP).

    Zastanawiam sie tez nad losem konta Direct. Uzywalem go do obslugi KK
    oraz do wyplat gotowki (raz w miesiacu). KK miec nie bede... A skoro
    chodzi o jedna wyplate gotowki w miesiacu to rownie dobrze, moge zostac
    przy mBanku (nie bede musial pamietac o durnych przelewach w celu
    zwolnienia z oplaty miesiecznej).

    --
    Mithos