  • From: "RobertS" <b...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Citi - tak powinno byc w kazdym banku ?
    Date: Wed, 30 May 2007 09:47:09 +0200

    mam wiele kont i wiele kart, ale wspolpraca z Citi uklada mi sie bdb ;-)

    chociaz ostatnio byl lekki zgrzyt, bo zadzwonila do mnie kobita z Citi (w
    sprawie kredytu - dostalem listownie oferte) i nie wyswietlil sie numer
    tel. chociaz zawsze byl, czy teraz juz tak zawsze bedzie?
    wolalbym miec pewnosc, ze dzwoni do mnie ktos z banku a nie jakas
    przypadkowa osoba

    i ciekawostka zwiazana z oferowanym kredytem, jak zalozylem tam konto
    direct i mam wplywu zwalniajace mnie z oplat to wartosc oferowanego kredytu
    spadla o ok. 1/3, zapytalem o to z ciekawosci, ale kobita nie potrafila mi
    wyjasnic dlaczego tak sie stalo...

    wniosek:
    konto niezle, obsluga bdb, oprocentowanie promocyjne wysokie...tylko te
    kursy walut przy placeniu karta za granica ;-( powinni to poprawic,
    korzystam chociaz tylko do wydatkow sluzbowych (tam kurs nie ma dla mnie
    znaczenia)

    pozdr.
    Robert