eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCiti -- przegapienie okresu szantażowania... ciąg dlaszy › Re: Citi -- przegapienie okresu szantażowania... ciąg dlaszy
    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Citi -- przegapienie okresu szantażowania... ciąg dlaszy
    Date: Thu, 5 Aug 2010 12:06:38 +0200

    Użytkownik "Kris" i3bctn$80n$...@n...onet.pl

    > Karta z duszą. Dla kobiet.;))

    No właśnie -- dlaczego dla kobiet?
    Dlaczego z duszą? -- nie ośmielę się zapytać. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

    Zyy Ostatniej chwili. :) Citi zwrócił, a ja już płaciłem tą kartą. :)

    Niestety nie wiem, co robić w restauracjach, gdzie kartą nie można
    zapłacić napiwku. Niby można dać napiwek surowcami wtórnymi, ale ja
    wczoraj wypłukałem się ze szmalu ciężkiego na kresach obecnej (nie
    wiem, która to, bo nie umiem liczyć) RP i jedynie pobrałem jeden
    egzemplarz lekkiej odmiany szmalu z greckiej placówki ulokowanej
    w Polsce.

    Co należy zabrać, gdy jedzie się na kresy? Między innymi warto
    zabrać kilka kilogramów owoców na jeden dzień pobytu. :) Wiara
    czyni cuda, ale wierzenie w to, że na zadupiu znajdzie się coś
    do jedzenia może skończyć się lotem do sracza. :) Na szczęście
    ja znalazłem ptaka, który mnie podrzucił (LOTem) do stosownego
    sracza. Ptak nazywa się Albatros i ma swoją siedzibę niedaleko
    siedziby greckiej placówki ulokowanej w Augustowie. :)

    Tak oto skończyło się moje posiłkowanie na kresach. Co zjadłem?
    Banany i sernik. :) Płaciłem kartą. :) Parę godzin później, gdy
    już byłem w Augustowie, poleciałem z tym do sracza. :) Jedzenie
    w Albatrosie jest dobre, ale... Szkoda, że podają tam triale...
    Wersje próbne są takie skąpe, że nawet człowiek nie pozna smaku
    podanego jedzenia dostatecznie dobrze...