  • Data: 2007-07-27 15:57:11
    Temat: Re: Citi-procedura, Shiti-procedura
    Od: " Robert" <r...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net> napisał(a):

    > Dlatego w większości przypadków, nie tylko w tym banku, wszelkiego
    > rodzaju formularze lepiej jest składać przez www :)

    Pewnie... ja zlozylem przez www na karte CITI-LOT (duzo latam i te mile mi sie
    przydadza, zeby na iPoda wymienic) no i zaczelo sie...

    - po paru dniach dzwoni agentka, zeby umowic przedstawiciela do podpisania
    dokumentow,
    - przyjezdza przedstawiciel dostaje kopie zaswiadczenia (podniesli mi limit),
    kopie dowodu, etc. podpisuje papiery - wszystko ok.
    - tydzien pozniej dzwoni citilinka i mowi, ze wnioski www byly wydrukowane z
    bledem i musze podpisac dodrukowane dwie strony i czy moze przyjechac
    przedstawiciel
    - po 2 dniach przyjezdza przedstawiciel, podpisuje mu caly wniosek na nowo,
    dodatkowe dwie kartki - rozstajemy sie w zgodzie - karta bedzie za tydzien.
    - tydzien i 2 dni pozniej dzwoni citilinka i mowi, ze niestety, ale znowu
    czegos brakuje i ze przyjedzie znowu przedstawiciel z niebieskim wnioskiem, bo
    te przez www to jakies wyzwanie z soba maja ;-)
    - 2 dni pozniej pojawia sie sprzedawca wypisuje wniosek (na nowo! bez
    skopiowania danych z www, ktore byly poprawne). Robi blad we wniosku w rubryce
    forma nazwiska na karcie (omija inicjal drugiego imienia) - nie ma drugiego
    wniosku przy sobie :-)))
    - zgodzilem sie na taka forme z obietnica, ze wymienia karte jak przyjdzie
    - trzy dni pozniej pojawia sie list z Citi, ze brakuje danych i mam do nich
    zadzwonic
    - dzwonie i slysze, ze list to byl blad i ze jest ok przyjdzie karta
    - dzien pozniej przychodzi wydana niebieska karta Miles&More zgloszona przez
    Citi pomimo, ze we wniosku wpisalem numer swojej karty Miles & More
    - juz od tygodnia to odkrecaja, a karta idzie juz do mnie miesiac...

    Jak dla mnie bomba. Potwierdza sie haslo CITI, ze CITI never sleeps... (bo
    dzwonia rozgoryczeni klienci) ;-)

    PS. Dinners przyslal mi umowe i karte od razu kurierem z prosba o odeslanie
    podpisanej umowy - 2 dni po telefonie. Jak widac moze byc normalnie...

    Pozdrawiam,

    Robert