eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCiti - oddzwanianie z ankieta na temat jakosci obslugi. › Re: Citi - oddzwanianie z ankieta na temat jakosci obslugi.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!p
    ostnews.google.com!e53g2000hsa.googlegroups.com!not-for-mail
    From: PhoneManiac <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Citi - oddzwanianie z ankieta na temat jakosci obslugi.
    Date: Tue, 13 May 2008 22:06:10 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 22
    Message-ID: <e...@e...googlegroups.com>
    References: <g0cvr9$3q5$4@news.wp.pl> <g0d1qa$oag$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <g0d1hh$2rou$1@opal.icpnet.pl> <g0d27u$hd3$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 81.15.166.2
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1210741571 22011 127.0.0.1 (14 May 2008 05:06:11 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Wed, 14 May 2008 05:06:11 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: e53g2000hsa.googlegroups.com; posting-host=81.15.166.2;
    posting-account=NxQgHQoAAAC1vsKzldNVT_CxY_gkX_sF
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Opera/9.27 (Windows NT 5.1; U; pl),gzip(gfe),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:446841
    [ ukryj nagłówki ]

    On 13 Maj, 23:45, "corner" <c...@w...pl> wrote:
    > Użytkownik "RobertS" <b...@p...pl> napisał w
    wiadomościnews:g0d1hh$2rou$1@opal.icpnet.pl...

    > Słyszałem legendy o wysokiej kompetencji całego CitiPhone. .....


    Powiem szczerze ze ja tez jestem zaskoczony profesjinalnym podejsciem
    pracownikow w CitiPhone jak rowniez w oddziale banku, az pozwolilem
    sobie zalozyc u nich 2 konta :) a dodam ze jestem rozzalonym klientem
    mBanku, gdzie nie powiem nic dobrego na temat kompetencji konsultantow
    mLinii w porownaniu do CitiPhone. Z mBankiem staram sie wyjasnic
    sporna sytuacje na temat moich danych osobowych juz od 22 lutego (po
    drodze im dokumenty zaginely), a jezeli zas chodzi o CitiPhone, to
    kolega mial jakis problem z przelewem z mBanku na karte kredytowa
    Citi, przez co naliczyli mu karna oplate, ale po krotkiej rozmowie
    typu: Wie Pan, ja nie jestem w stanie udokumentowac tego po czyjej
    stronie lezy wina, czy mBanku czy mojej ze przelew nie wyszedl,
    Konsultat CitiPhone anulowal ta oplate podczas rozmowy telefonicznej,
    co w mysle ze w mBanku chyba nigdy nie nastapi....

    pozdro

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1