eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCitek i zmiany...negatywne - opłata za kartę debetową 5zł › Re: Citek i zmiany...negatywne - opłata za kartę debetową 5zł
  • Data: 2011-08-10 15:12:41
    Temat: Re: Citek i zmiany...negatywne - opłata za kartę debetową 5zł
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    <k...@g...SKASUJ-TO.pl> j1u5js$k81$...@i...gazeta.pl

    > Uwierzyłeś facetowi przebranemu za księdza? ;) Znaczy bankierowi.

    A co teraz mam zrobić?

    [wszystkie stacje pogody popsuły się -- wskazują 17 godzinę
    10 sierpnia w Polsce i temperaturę 16 stopni Celsjusza; jakie
    to szczęście, że mam klimatyzator przenośny, którym mogę nagrzać
    i wysuszyć łazienkę...]

    Płacić tą debetówką? Zrezygnować z niej? Zadzwonić do Citi -- i zapytać?...

    [chyba już wiem, co to znaczy -- ,,gdy franek osiągnie pułap 4:1 banki
    przejmą inicjatywę''... i pomyśleć, że ja także chciałem kupić chałupę
    w 2008 roku, zamiast samochodu... ale że brakowało mi wtedy środków...
    chałupy od tamtej pory potaniały, franki podrożały, :) zaś samochód ma
    klimatyzację -- gdybym nie chorował, mógłbym nim gdzieś pojechać, lecz
    gdzie? -- do Anglii, aby dać się pobić narkomanom? może do Grecji, aby
    widzieć ich ,,kryzys''? do Afryki, aby dołączyć do Leppera szukającego
    towarzystwa :) wśród państwa Marii i Lecha Kaczyńskich?... toż jam nie
    narkoman, Kaczyńscy na pewni mnie nie chcą u siebie, zaś w Grecji jest
    prawosławie?... w Supraślu też jest...]

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'