    From: RobertS <b...@x...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Cashback - czysta fikcja?
    Date: Tue, 15 Nov 2011 22:26:20 +0100

    > Może to był inny BP. BP, to nie jest sieć stacji paliw, tylko "znak
    > towarowy". Każda stacja, to osobny podmiot gospodarczy, kierujący się
    > własną logiką, a jedynie uprawniony do posługiwania się znakiem BP.
    > Kilka lat temu spotkałem się dwa razy (Nowy Sącz i Częstochowa) z taką
    > logiką, że nei akceptujemy płatności kartami płatniczymi, bo jest
    > bankomat. Od tego czasu omijam te stacje, więc trudno mi powiedzieć, jak
    > to teraz działa, ale w każdym razie jeśli chodzi o sieciowe stacje, to o
    > BP mam najgorsze zdanie.

    może to jest i brand, ale póki co nie narzekałem i nie zdarzyło mi się,
    aby na BP nie chcieli zaakceptować karty płatniczej, w każdym razie
    wkurzyła mnie ta dzisiejsza akcja "szef nam nie kazał" ;-/

    nawet nie wiem gdzie można złożyć zażalenie, na stronie cashback piszą,
    że należy się kontaktować z bankami - wydawcami kart

    --
    pozdrawiam
    RobertS