  • Data: 2003-05-28 12:19:03
    Temat: Re: "Billing address" karty kredytowej
    Od: j...@c...pl (Jacek Osiecki) szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 28 May 2003 12:38:48 +0200, p...@p...onet.pl napisał(a):
    >Witam Szanownych Grupowiczow!

    [...]

    >I tu rodzi sie pytanie - jesli w polu 'Billing adress' podam moj obecny adres
    >(w Irlandii) to czy oni sa w stanie wykryc ta nieprawidlowosc? (imie i
    >nazwisko posiadacza KK jest takie samo jak na bilecie lotniczym)

    IMHO nie... Inna sprawa że nie byłbym taki pewny czy choćby imię i nazwisko
    sprawdzają. Swego czasu, gdy rejestrowałem się w Amazon.com - źle
    zrozumiałem "cardholder" i wpisałem "Bank BPH". Kupiłem parę rzeczy,
    wszystko działało jak trza... dopiero pewnego dnia tknęło mnie gdy
    zobaczyłem "Welcome, Bank BPH!" :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki