  • Data: 2012-01-20 19:25:26
    Temat: Re: Biedronka - czy zmieni sie polityka w zakresie kart?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 1/20/2012 11:13 AM, Tomasz Chmielewski wrote:

    > Ciezko mi sobie wyobrazic, aby polski system bankowy, w wiekszosci
    > niepolski, byl zainteresowany tym, aby pieniadze z prowizji za zakupy
    > Polakow nie wyciekaly gdzies do USA, czy zeby sklepy w Polsce placily
    > mniejsze prowizje od zakupow karta.

    no akurat ciezko mi sobie wyobrazic aby banki europejskie byly
    zainteresowane tym, zeby pieniadze wyciekaly gdzie do USA skoro mogly
    isc do nich.

    Juz dawno stworzyliby system konkurencyjny i zgarniali profity.

    odpowiedz na pytanie dlaczego tak sie dzieje jest bardzo prosta.
    odpowiednie osoby wladnie niczego nie ruszac juz zgarniaja odpowiednie
    profity.

    > No wlasnie takimi sprawami powinni zajmowac sie politycy - powinni byc
    > dobrymi zarzadzajacymi krajem, w dlugim terminie, i umiec pchnac sprawy
    > we wlasciwa strone.

    gdyby ktokolwiek byl zainteresowany to zajeloby im mniej niz 24
    uchwalenie, ze prowizja nie moze wynosci wiecej niz 0.1% wybijajac w ten
    sposob vize i mastercard do zera.