  • Data: 2002-11-01 17:59:19
    Temat: Re: Bezplatne bankomaty PKOBP/euronet juz od jutra !!!!!
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy wszyscy czytali te informacje do konca? To jest promocja na czas
    > do odwolania ;-)

    Wlasnie:
    "Obniżki opłat są wynikiem zmiany banku prowadzącego konto Inteligo i
    zostały wprowadzane w formie promocji obowiązującej od 1 listopada 2002 r.
    do odwołania".

    Mnie to przypomina promocje citka (w podejsciu do klienta inteligo tez
    przypomina citi -byle tylko naciagnac) z przelewami za free, tylko dlatego
    ze nie mogli sobie poradzic z rozpoznawaniem wlasnego banku przy przelewach
    do BHW ;-). Teraz pewnie jest podobnie w Inteligo, tylko z bankomatami ;-)
    Ciekaw jestem czy skonczy sie to wieczna promocja (jak w citi), czy
    pazernosc jednak przewazy ;-)) Obawiam sie ze to drugie...
    Zapomnialem powiedziec, ze zanim wprowadza oplaty bedzie oczywiscie duuuuuza
    kampania reklamowa ;-)) A pozniej... ponowne masowe zamykanie kont ? ;-)))

    Witek