  • Data: 2003-02-23 15:21:57
    Temat: Re: Bezpieczenstwo w ...banku.
    Od: e...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > W USA to wyplacali mi z mojego konta "na gębę". Wzbraniali się przed
    > sprawdzaniem tożsamości mimo moich zachęt - uznawali to za uwłaczające, że
    > moga mnie nie pamiętać. Zaznaczam, ze zadnym tam VIPem nie bylem - saldo nie
    > przekraczalo kilku tys. $.

    IMHO jest to jedno z najlepszych zapezpieczen :)
    O ile rzeczywiscie pamietaja i zakladajac uczciwosc pracownika (na nieuczciwego
    nie ma naprawde sposobu, bo jak np. udowodnic ze klienta nie wylegitymowal?)
    Tylko: gdzie u nas taki bank znalezc? Zwlaszcza w dobie McBankowosci?
    Mnie w jednym pani dysponentka pamieta mnie od pierwszego wejrzenia ;) - ale
    tylko ono, pozostale nie.