  • Data: 2007-10-17 21:39:25
    Temat: Re: Bankomat w firmie
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maciej Loret <m...@p...pl> wrote:

    > Więc zacząłbym chyba od BZWBK, bo trohę osób ma też konto w
    > mBanku...
    > Jak ugryźć temat? Do kogo zadzwonić? Lokalny oddział banku?

    Raczej nie lokalny oddział, raczej centrala (jakiś wydział d/s
    bankomatów?), zwłaszcza, jeśli to duża firma.
    U mnie w firmie stoi bańkomat, a w czasie, jak go stawiali była
    wielka akcja namawiania pracowników na zakładanie kont w banku,
    który był z tym bankomatem ożeniony - superwarunki (znaczy tak
    akwizytor twierdził), superkredyty dla chętnych, pamiątkowe
    długopisy w prezencie dla podpisujących umowę - może to też jest
    dobra droga?

    J.