eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBanki tną koszty na reklamę w związku z podatkiem bankowym › Re: Banki tną koszty na reklamę w związku z podatkiem bankowym
  • Data: 2016-05-25 18:21:16
    Temat: Re: Banki tną koszty na reklamę w związku z podatkiem bankowym
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...example.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 05/26/2016 12:34 AM, Kris wrote:
    > http://wyborcza.pl/1,76842,15765569,Dlugi_krola_puch
    u__
    > Poslanka_PiS_przejmuje_spadek_po.html
    >
    > Czytam tu że mąż posłanki zginął tragicznie. Gdzie więc tu wina
    > banków czy SKOK. Podałeś przykład posłanki w kontekście afer SKOK
    > napisz może jak to powiązałeś?

    I dopiero jak zginął jej mąż to się dowiedziała, że prowadził on firmę,
    zaciągał kredyty i wyprowadzał je z kraju? Bidula jedna, tylko współczuć!

    http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,PiS-zwroci-si
    e-o-wyjasnienia-
    do-Doroty-Arciszewskiej-Mielewczyk-ws-kredytu-
    w-SKOK,wid,17462465,wiadomosc.html?ticaid=11712a

    I zwrócił się PiS do niej o te wyjaśnienia, jak zapowiadał? Co z nich
    wynikło?

    Tomasz Chmielewski
    http://www.ptraveler.com