  • Data: 2003-04-10 08:46:28
    Temat: Re: BZWBK zmiana opłat i prowizji
    Od: w...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Od 1 czerwca BZWBK wprowadza/podwyższa niektóre prowizje:
    > 1. Z Konta24 przelew przez internet z 0,5 zł do 1 zł [komentarz banku:
    > zachęcenie klientów do zakładania droższych kont Plus i Prestiż!].
    > 2. Wpowadza się opłaty w wysokości 0,5 zł za zlecenia stałe dla kont Plus,
    > Prestiż i X-tra Student.
    > 3. Wprowadza się warunkową opłatę 15 zł za wydanie pierwszej VE lub Maestro
    > do rachunku. Opłaty nie będzie, jak wykona się kartą 1 operację bezgotówkową
    > w ciągu trzech miesięcy od złożenia wniosku...
    > 4. Wypłata gotówki czekiem z rachunku prowadzonego w innym banku - 4 złote.
> [...]

    Generalnie zadna ze zmian mnie nie dotyczy wiec nie mam zadnych powodow do
    paniki. A co bedzie dalej to zobaczymy, jesli bedzie jeszcze gorzej, a inne
    banki zaoferuja naprawde dobra oferte to bedzie mozna zastanowic sie nad
    zmiana. Poki co to mysle o przeniesieniu do BZWBK kredytu hipotecznego bo w LG
    kredyt w USD mam oprocentowany 6,04% podczas gdy w BZWBK kredyt zlotowkowy jest
    nieznacznie wyzej oprocentowany, ale przynajmniej nie jest uzalezniony od
    wariujacego ostatnio kursu dolara...