eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[BZWBK] stanowczo odradzamRe: [BZWBK] stanowczo odradzam
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!polnews.pl!not-for-mail
    From: "MartaW" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [BZWBK] stanowczo odradzam
    Date: Wed, 01 Jan 2003 20:54:39 +0100
    Organization: PolNEWS - http://www.polnews.pl
    Lines: 48
    Message-ID: <0...@p...pl>
    References: <0...@p...pl> <auvfai$7vs$1@foka.acn.pl>
    NNTP-Posting-Host: swift.atra.com.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: swift.atra.com.pl 1041450879 3852 194.181.190.181 (1 Jan 2003 19:54:39 GMT)
    X-Complaints-To: h...@p...pl
    NNTP-Posting-Date: 1 Jan 2003 19:54:39 GMT
    X-Original-NNTP-Posting-Host: 213.76.248.145
    X-Original-NNTP-Posting-From: pk145.warszawa.sdi.tpnet.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:219803
    [ ukryj nagłówki ]

    >> BZWBK zmienia numery rachunkow (ze "starych" na NRB) i nie informuje o
    >tym
    >> klienta, a gdy klient przychodzi do swojego oddzialu i otrzymuje
    >zestawienie
    >> ald rachunkow, ktorych nie rozpoznaje (bo nie ma na nim "starych" numerow)
    >i
    >> domaga sie wyjasnienia, to slyszy, ze "zmienil sie system informatyczny" i
    >> stare numery nie sa dostepne. Jezeli klient sie bardzo upiera, to
    >ostatecznie
    >> po godzinie dostaje pelne zestawienie, ale slyszy, ze "ma Pan szczescie,
    >bo
    >> mamy te informacje jeszcze na jednym, ostatnim komputerze" (doswiadczenie
    >> czlonka rodziny jako "klienta indywidualnego" w innym odziale, niz ten
    >> pierwszy).
    >
    >Jakis dziwny oddzial lub członek rodziny cos przeoczyl.

    Racja, dziwny oddzial. Na przyklad ciagle gina w nim karty wzorow podpisow. Na
    przestrzeni ostatnich dwoch lat trzy razy bylam swiadkiem ich poszukiwania -
    to znaczy trzy razy na wszystkie piec wizyt w tym oddziale (gdy towarzyszylam
    wspomnianemu czlonkowi rodziny, bo sama na szczescie nie trzymam tam
    pieniedzy).

    >W "moim" oddziale NRB funkcjonowal rownolegle ze stara numeracja az 18
    >miesiecy. Do dnia wprowadzenia ICBS.
    >O wprowadzeniu ICBS zostałem poinformowany "osobistym" pismem od prezesa
    >banku.

    Mnie (ani wspomnianego czlonka rodziny) prezes nie zaszczycil informacja o
    wprowadzeniu ICBS. Dostalam natomiast kiedys pismo informujace o nowym numerze
    NRB mojego rachunku "firmowego". Czlonek rodziny ma tylko lokaty i zadnej
    informacji nie otrzymal. Chyba BZWBK uwaza, ze jak kto ma lokate, to sie latwo
    nie obrazi i jej nie zlikwiduje, wiec po co go informowac.

    A
    tak poza tym, to jestem klientka ("instytucjonalna") WBK od osmiu lat, a od

    prawie 2 lat korzystam z WBK24, i patrzac z tej perspektywy twierdze, ze od
    fuzji z Bankiem Zachodnim organizacja pracy i styl obslugi klienta bardzo sie
    pogorszyly.

    Marta

    --
    ============= P o l N E W S ==============
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1