  • Data: 2002-09-03 15:00:57
    Temat: Re: BZWBK - niereformowalni
    Od: "Robert" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jarosław Popiel wrote:
    > Ciekawy jestem co mi sie pokaze za 2 dni + 10k czy kredyt na 20k, a
    > moze lokatka by mi tak zniknela?

    A nie? ;)
    Jak miałem tam jeszcze konto i lokaty, to byla zawsze na wyciągu pozycja
    "suma dostępnych lokat - 0 zł", mimo, że w istocie ta suma była
    cokolwiek wyższa;

    tłumaczenie, czemu tak, było bardzo podobne (= system tak drukuje, ale
    tak nie jest)

    A co do Twoich odczuć, to miałem identyczne, aż w końcu się całkiem
    wyniosłem.
    Jako "odwyk" polecam Lukasa, bo te same bankomaty, nie trzeba zmieniać
    częsci nawyków.