  • Data: 2003-04-09 23:24:26
    Temat: Re: BZWBK doplaty do likwidacji konta
    Od: Marcin Kozłowski <s...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:b71b50$19o$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > mnie zalatwili tez z dodatkowymi oplatami - po prostu musialem od
    dyspozycji
    > likwidacji czekac 2 miesiace i oplacac prowizje za prowadzenie rachunku.
    > A ze zostawilem pare gorszy na rachunku to sobie pobierali - znam banki w
    > ktorych jest jak byk w regulaminie ze od momentu dyspozycji likwidacji
    > klient nie placi prowizji za prowdzenie r-ku ale dosc juz mialem tego
    wbk-u
    > i nie sprawdzalem
    > *** blad ***

    no zobacz :-) mi tez WBK po zlozeniu dyspozycji zamkniecia konta
    i rozpoczeciu odliczania standardowych 2 miesiecy naliczyl jakas prowizje za
    prowadzenie lub cos..

    powiedzialem im w oddziale ze mnie to za bardzo nie interesuje bo ja
    juz stosowna dyspozycje zamknieia zlozylem i poddali sie i wyzerowali
    oplaty.
    inna sprawa ze mialem przyjsc po tych 2 miesiacach podpisac definitywne
    zamkniecie
    konta ale jakos bylo mi nie podrodze i nie udalo mi sie dotrzec.. po jakims
    czasie
    sami zamkneli to konto bo ja dostalem tylko swistek informujacy o tym
    fakcie..

    pozdro
    SirmarK