    From: "Piotr" <p...@...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BZ WBK konto walutowe dla osoby niepełnoletniej
    Date: Wed, 15 Oct 2003 14:53:30 +0200

    Użytkownik "Tasmin" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:bmhh0a$6ba$1@inews.gazeta.pl...
    > DOKŁADNIE - TOTALNA ŚCIEMA JAKIEGOŚ NIEUKA
    > z ciekawości sprawdzałem w procedurkach, bo pracuję w tym banku - co
    prawda
    > jak się takie posty czyta to troszkę mi wstyd ;-)
    > Matka powinna pójść z dzieckiem i składać wniosek o likwidację
    > konta/wypowiedzenie umowy, a jak pracownik będzie burczał to prosić o
    > rozmowę z dyrektorem oddziału i tyle.

    Tylko, że ponoć jest jakiś przepis niby zabezpieczający dziecko, jego
    pieniądze są nie do ruszenia nawet przez rodzica. I słusznie.
    Nawet gdyby był tki przepis to powinna istnieć jakaś możliwość przelania ich
    na inne konto w innym banku, gdzie za prowadzenia konta dla dziecka nie jest
    pobierana prowizja. Dzieciak dostał kiedyś od wujka 100 USD obecnie
    uzbierało mu się około ponad 150 gdyż w przeszłości BZ miał jakieś procenty
    a i prowizji nie pobierał. Teraz pobiera a oprocentowanie 0% więc nawet od
    miliarda nie uzbierałby się cent.

    Nauczony jednak sugestiami postaram się powalczyć. Dziękuję za wskazówki.
    Dam znać jak się sprawa skończy

    Piotrek