    From: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BSK OnLine-chyba czegos nie rozumiem :-(
    Date: 1 Aug 2002 19:48:09 GMT

    Dnia Thu, 1 Aug 2002 19:21:42 +0200,
    osoba podpisana: GaBeR <p...@n...skrzynka.pl>
    napisała:
    [..]
    > Niestety podswietlane sa rowniez pola o numeracji wyzszej niz liczba liter
    > mojego hasla.
    > Sa tam cyfry od 1 do 32.Moje haslo ma 11 znakow.Wiec dlaczego podswietlaja
    > sie np. cyfry 20 lub 27?
    Wedle wszelkich danych Twój login nie jest jeszcze rozpoznawany.
    Albo źle go wpisujesz (wątpię), albo jeszcze nie jesteś wprowadzony do
    BSKOnLine. Niestety, nie pamiętam terminów w jakich oni powinni wszystko
    wprowadzić, i nie mogę Ci powiedzieć czy jest to wina pracownika
    oddziału, czy też "jeszcze nie nadszedł Twój czas".
    BTW Zawsze jest 32 literki(w przeciwieństwwie do BPH, gdzie kończy się
    na ostatnim żądanym znaku). Ale te "powyżej" Twojego hasła nie
    podświetlają się.

    KJ

    --
    Uwolnić słonia !!!