  • Data: 2005-07-22 07:26:14
    Temat: Re: BPH opinie, przeniesienie z PKO SA, PILNE!!!
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jeżeli z Pekao SA do BPH, to po prostu z deszczu pod rynnę. Wkrótce to
    będzie to samo.
    W BPH bardzo dużo zależy od oddziału i kierownika oddziału. To on
    będzie rozpatrywał twoje reklamacje.

    Jakie są wady BPH ? Przede wszystkim to bardzo drogi bank. Po drugie
    oddziału są zamknięte w sobotę, a w tygodniu sa czynne dziwnie krótko.
    Poza tym w moim oddziale niebezpiecznie wydłużyły się kolejki, a nie
    wszystko można załatwić przez telefon i internet.. Z tych powodów
    jakiś czas temu zamknąłem tam rachunek.

    Mam tylko ich kartę kredytową, ponieważ jest w niej sensowne
    ubezpieczenie KL za granicą, no i przy obrotach 1500 zł miesięcznie
    jest bezpłatna.

    pozdrawiam,

    MichalL