    From: "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [BPH] Całe życie z opłatami.
    Date: Wed, 6 Jul 2005 20:18:39 +0200

    W artykule news:slrndcnr6o.4o7.joshua@jacek.home,
    niejaki(a): Jacek Osiecki z adresu <j...@c...pl> napisał(a):

    > Generalnie to chyba chodzi o 4 operacje na koncie - ja mam oprócz KK
    > standardowe maestro, którego używam tylko do wypłat z bankomatów i
    > jakoś dotąd ani razu nie przywalili mi tych słynnych 250 groszy :) Z
    > drugiej strony być może jest to "4 operacje na osobę" - wtedy by
    > mogli pobrać...

    za rok pobiorą jak sobie przypomną :)))
    zresztą na wyciągu z wczoraj jest informacja, że dotychczas była promocja
    (opłata zawieszona) i właśnie ją zakończyli

    > Hmm ciekawe :)

    a najciekawsze jest to, że to jest tylko w jednym miejscu na www
    a jeszcze ciekawsze jest to, że na ostatnim wyciągu piszą o zniesieniu etj
    opłaty :)

    > A co do karty dodatkowej - małe ostrzeżenie! Aby mieć darmową kartę,
    > trzeba wyrobić 1500zł miesięcznego obrotu DLA KAŻDEJ KARTY, nie dla
    > konta KK!

    to już wiem - wyczytałam w TOiP przed podpisaniem umowy
    oczywiście to dotyczy wznowienia, a sądzę, że mało osób będzie się
    decydowało na pozostanie w tym banku

    i tak jak teraz bank chwali się, że przeszło do nich 500000 osób, to za rok
    przemilczy fakt, że większość uciekła :)

    --
    pozdrawiam
    plusz (http://www.plusz.pl)