    From: "MarekZ" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Alior wprowadza opłaty za konto firmowe
    Date: Sat, 21 Feb 2009 15:40:13 +0100

    news:gnp10b$nqs$1@news.onet.pl...

    > Najbardziej podoba mi sie pozycja 23.
    > Od kazdego przelewu w ramach egzekucji komorniczje 50 zl.
    > Wyzsza kultura bankowosci - jak widac - nakazuje jeszcze dotkliwsze
    > kopanie lezacego.
    > Reprezentujący duzo mniejsza kulture mBank kopie lezacego tylko na 30 zl.

    Nie przywiązywałbym większej wagi do tej opłaty. Jak ktoś decyduje się już
    na doprowadzenie do egzekucji z rachunku, najczęściej potrafi też zadbać aby
    była ona bezskuteczna.

    Naturalnie czasami może to być pewną niedogodnością (jak rzadko zaglądamy na
    rachunek i spotyka nas jakaś niepoczekiwana egzekucja, np. błędna albo z
    jakiegoś niedoręczonego skutecznie nakazu zapłaty itp.). Lepiej żeby taka
    opłata była niska lub zerowa, ale nie jest to raczej ważny parametr
    rachunku.

    marekz