  • Data: 2009-12-17 18:06:18
    Temat: Re: Alior podwyższa prowizje
    Od: "pmlb" <p...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

    > W UK to inna sprawa, podstawowe rzeczy bedac tam masz bezplatne,
    > bankomaty, karty, przelewy elektr., ale banki odbijaja to sobie na kursach
    > wymiany walut, prowizjach za platnosci bezgotowkowe w innych krajach poza
    > UK, wyplatach z bankomatow poza UK. Nie ma tam w standardowej ofercie dla
    > pospolstwa rachunkow w roznych walutach ani kart do tych rachunkow, ktore
    > omijalyby rozliczanie przez GBP. Wszystko zalezy od punktu widzenia i od
    > tego z jakich produktow korzystasz.

    Problem w tym, ze zawsze mozna wzisac troche gotowki jak jedziesz do Paryza,
    poza tym, tak serio, to jedyne miejsce w jakie ostatnio pojechalem za
    granice Anglii to Szkocja:)))
    Jakos nie mam potrzeby jazdy po europie, moze gdzies dalej tak, ale europa
    mnie juz nie pociaga.
    I naprawde dla mnie lepsza jest oferta full free konto w zamian za nawet
    150% prowizji z bankomatu za granica:)
    Powiedz ile procent posiadaczy konta w Poslce z tego skorzysta tak, ze im
    sie zwroca ewentualne inne kszta (choci mi o to, ole bedzie takich ludzi,
    ktorzy zaplacili by znacznie wiecej za prowizje skorzystania z karty za
    granice niz platnosc za konto? 0.1%?)
    Ewentualnie nic nie stalo by na przeszkodzie jak by sam bank mial w opfercie
    to co ma teraz w Polsce i np. w 100% darmowe konta z 150% prowizja za
    korzystanie z karty za granica.
    Obecnie wychalanie darmowego korzystania za granica z karty porownuje do
    starego tekstu: inflacja zmalala, nie wazne, ze podrozala szynka ale jachty
    dalekomorskie potanialy o 40%!:))) Tak jest wlasnie z tymi darmowymi
    bankomatami w europie:)