eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiAlior i jego nachalne reklamy po zalogowaniu się do swojego konta › Re: Alior i jego nachalne reklamy po zalogowaniu się do swojego konta
  • Data: 2012-01-16 11:38:51
    Temat: Re: Alior i jego nachalne reklamy po zalogowaniu się do swojego konta
    Od: xbartx <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Ja wiem Panowie, że można wyciąć tę reklamę na kilka sposobów ale chyba
    nie o to chodzi. Niech sobie ją wrzucają po wylogowaniu albo na swojej
    głównej stronie ale nie tam gdzieś użytkownik korzysta z dostępu i
    swojego konta. Dla mnie to mniej więcej tak wygląda, że jakbym poszedł do
    bank wpłacić pieniądze, to najpierw bym musiał ulotkę pooglądać i
    przeczytać.

    --
    xbartx