  • Data: 2011-10-27 13:11:50
    Temat: Re: [Alior] Tajemnicze 1 zł na KK
    Od: xbartx <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 27 Oct 2011 11:22:42 +0200, guest napisał(a):

    > Oczywiście jako świadomy i wieloletni użytkownik karty kredytowej
    > jeszcze nigdy nie skorzystałem z niej w bankomacie.

    Jeżeli masz pewność to reklamuj.
    Jak kiedyś miałem od Aliora debetówkę i kredytówkę to też raz udało mi
    się je pomylić (byłe wtedy w miarę podobne, nie wiem jak teraz) i się
    głowiłem pod bankomatem dlaczego cholera nie mogę nic wypłacić a na
    koncie na pewno mam. Dopiero na drugi dzień się pokapowałem, że chciałem
    wypłacić z kredytówki, która ma limit transakcji gotówkowych ustawiony na
    0 zł ;)

    --
    xbartx