  • Data: 2014-01-04 15:21:08
    Temat: Re: A w USA jak zwykle "dziwniej"...
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.01.2014 01:10, Marek pisze:

    > Właśnie to chciałem usłyszeć:), a u nas jakoś nie mieli do nas
    > zaufania, mechaniczne "czytniki" (te kopiujące nr wypukły na specjalny
    > rachunek) jakoś się nie przyjely choć raz w Gdyni 8 lat temu płaciłem
    > tak w restauracji, ku mojemu rozbawieniu.

    Nie przyjęły się głównie dlatego, że jak u nas zaczęły masowo pojawiać
    się karty płatnicze, to praktycznie równolegle z elektronicznymi
    terminalami.

    Które są wygodniejsze i tańsze.

    Do tego dochodzi prowizja, która dzięki mniejszemu ryzyku przy
    kontrolowanych płatnościach może być niższa, oraz koszt obsługi.