  • Data: 2006-06-23 12:27:37
    Temat: Re: 54 dni bezodsetkowe w przypadku karty kredytowej
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Patrze, patrze a tu Robcio porozsypywal nastepujace haczki:
    > przeciez 17 placi ale za caly poprzedni miesiac a nie za tranzakcje od 1 do
    > 17, za te zaplaci w kolejnym miesiacu ;)
    > Czyli najdluzej bez odsetek do zaplaty jest od 1 dnia kazdego miesiaca.
    Nieprawda.
    Ja mam date zamkniecia cyklu ustalona bodajze na 28. kazdego miesiaca.
    Do tego 23(albo 24? - nie pamietam;) ) dni na splate kredytu, wychodz
    cos ok 22. (zalezy od miesiaca). Czyli np. place karta 29 maja,
    nastepnie 2 czerwca, 10 czerwca, 28 czerwca i 30 czerwca. Zadluzenie
    zakupy 29.05, 2.06, 10.06 i 28.06 splacam do 22.07. Natomiast zadluzenie
    za platnosc 30.06 splace dopiero do 22.08
    > Czyli maksymalnie wychodzi 31 dni za caly miesiac + plantosc mozliwa az 23
    > kolejnego miesiaca.
    > Swoja droga dlaczego placisz juz 17 ?
    Bo pewnie ma date zamkniecia okresu rozliczeniowego cos w okolicach 23.
    kazdego miesiaca
    --
    badzio