eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki20 zł premii na start oraz darmowa dostawa karty fizycznej Revolut › Re: 20 zł premii na start oraz darmowa dostawa karty fizycznej Revolut
  • Data: 2019-07-04 21:41:21
    Temat: Re: 20 zł premii na start oraz darmowa dostawa karty fizycznej Revolut
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-07-04 o 16:51, Waldek pisze:

    > Ostatnio też miałem problem z uszkodzonym "dotykiem" w słuchawce babci
    > - nie wysuwała się belka funkcyjna ...
    > a wystarczyło przekręcić fona o 90st ;)

    Nie dało się. WRÓĆ! Chyba aplikacja revolta nie obsługiwała tryby POZIOM
    ;-) Zapewne znowu gimbaza pisała ten soft ;-)
    Jako że mogłem to zrobiłem tą aktywację na innym telefonie. Tak było
    szybciej.

    I tu mamy zderzenie teorii z praktyką.
    Zawsze trzeba mieć na uwadze że ktoś napisze źle program, że braknie
    pola, że rejestracja/reklamacja/zamknięcie konta nie zadziała.

    Dlatego dalej się upieram że waciki jakie proponują banki w formie
    wisienek są śmieszne nawet dla zwykłego Kowalskiego nie zarabiającego
    średniej krajowej i UWAGA mającego pracę/zajęcie i który potrafi wycenić
    swój czas na więcej niż miskę ryżu ;-)