  • Data: 2005-12-19 10:42:15
    Temat: Re: 1.600 zl prog dochodu dla kredytu sudenckiego
    Od: Michal M <w...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > wartosci np 80 tys (na lato inny pojazd, na zimie inny), a legitymuja
    > sie dochodem w wysokosci np 10zl na osobe miesiecznie. Kpina. Dziwne, ze

    dalej tak jest? jak ja studiowalem (1995-2000) to bylo to nagminne zwlaszcza
    zanim wprowadzili zaswiadczenia o dochodach z US (wtedy wystarczylo ze mamusia
    ksiegowa lub jej koleznka ksiegowa spreparowala papierek ew student sam sobie
    zrrobil papierek na sredniej klasy atramentowce)... ale myslalem ze juz cos sie
    zmienilo