  • 1. Data: 2003-02-25 10:30:00
    Temat: Quick Money i rozszerzenie opisu.
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    Napisałem do Inteligo z pytaniem dlaczego w Quick Money nie ma danych
    nadawcy, tylko numer rachunku.
    A niby skąd ja mam wiedzieć od kogo przyszły pieniądze. Po numerze?
    W odpowiedzi dostałem e-mail
    ---------
    Szanowny Panie,

    W odpowiedzi na Pana e-mail pragniemy podziękować za przekazaną
    uwagę. Jest ona dla nas, podobnie jak wszystkie tego rodzaju zgłoszenia od
    Klientów, bardzo cenna.
    Jeżeli będziemy otrzymywać więcej podobnych sugestii od naszych
    Klientów, rozważymy możliwość wprowadzenia dodatkowego pola przy przelewach
    QuickMoney, służącego do podania danych odbiorcy, co byłoby następnie
    odzwierciedlane w historii rachunku.
    -----------
    A więc Inteligowcy, w jedności siła. Piszcie, że wy też chcecie.
    p.s oczywiście odpowiedź jest nie na temat, bo nie od dane odbiorcy mi
    chodziło, tylko nadawcy, ale powiedzmy, że to literówka.

  • 2. Data: 2003-02-25 11:08:58
    Temat: Re: Quick Money i rozszerzenie opisu.
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:b3fgjg$s5q$1@absinth.dialog.net.pl, KK <p...@g...pl>:

    > p.s oczywiście odpowiedź jest nie na temat, bo nie od dane odbiorcy mi
    > chodziło, tylko nadawcy, ale powiedzmy, że to literówka.

    Dane odbiorcy tez sa istotne: w przypadku rachunkow wspolnych.

    --
    Robert

  • 3. Data: 2003-02-25 18:46:09
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    Robert wrote:

    > Dane odbiorcy tez sa istotne: w przypadku rachunkow wspolnych.

    do czego istotne? jeden rachunek, jedna kasa
    do przekazania informacji sluzy tytul przelewu

    poprawiliby (jesli tego nie zrobili do tej pory) opis przelewow
    przychodzacych wewnetrznych w przypadku oprozniania innego zamykanego
    konta,
    widzialem taki przelew "z nikad", w polu "opis" byla wpisana tylko data
    (nie wiadomo skad przyszedl przelew i z jakiego tytulu)

  • 4. Data: 2003-02-25 19:26:51
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:3E5BB9F1.5FF8B33E@interia.pl, MarcinF <m...@i...pl>:

    > do czego istotne? jeden rachunek, jedna kasa
    > do przekazania informacji sluzy tytul przelewu

    No wlasnie jeden rachunek, a czesto chce sie wiedziec, do kogo przyszly
    pieniadze z tych wspolwlascicieli, a nie mozna, jesli zlecajacy (poza nasza
    kontrola) nie powtorzyl w tytule personaliow beneficjenta, prawda? Myslal,
    ze wystarczy wpisac w imie/nazwisko odbiorcy - i powinno wystarczyc.

    Te sama wade ma Lukas - nie da sie dojsc, do kogo byl przelew.

    Jest to dla mnie i wspolwlasciciela dosc uciazliwe.

    Wiec sie nie kłoc, ze nie jest ;)

    --
    Robert