  • Data: 2002-10-29 11:30:24
    Temat: Pytanie o linie kredytowa w Fortisie ....
    Od: "morfeusz" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czy rzeczywiście jest tak jak podaje bank iż w pakiecie Srebrnym

    już przy pierwszej wpłacie 3000zl dostajemy linie kredytową w

    tej samej wysokości ? A dokumenty o zatrudnieniu ? Czy ktoś

    już to przerabiał i może powiedzieć mi jak wygląda to wszystko

    w rzeczywistości ?

    I następna sprawa czy ja mając kartę KK w Citku i linie kredytowa

    20k na rachunku w Multi mam szanse na otwarcie linii kredytowej

    w Fortisie ??? Czy tez może przy tak malej kwocie jak 3k nie będą

    zaglądać w papiery :)