  • Data: 2003-04-04 13:31:36
    Temat: Pytanie o kredyt mieszkaniowy w PKOBP
    Od: "Krzysztof Kolinski" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam !
    Mam pytanie dot. kredytu mieszkaniowego w banku PKO BP. Jestem
    zainteresowany kredytem na 100% wartosci mieszkania. Dowiedzialem sie ze
    jest szansa na uzyskanie takiego kredytu po spelnieniu "chorego" przepisu o
    wysokosci zarobkow jednego z kredytobiorcow powyzej 4400 brutto. Trudno mi
    to zrozumiec kiedy oboje z zona mamy razem troche wieksze zarobki niz
    zakladane 4400zl. Moje pytanie dot. tej dolnej granicy zarobkow. Czy
    orientuje sie ktos czy ta kwota musi wynikac z jednego stosunku o prace czy
    tez moge miec dwa zatrudnienia i suma swiadczen przewyzszy ta kwote.??? Czy
    jakis banke przyznaje kredyty na 100% wartosci oprocz PKOBP ??? Jesli tak to
    jaki i czy warto sie zainteresowac??

    Pozdrawiam
    Krzysztof