  • 11. Data: 2003-10-02 10:46:45
    Temat: Re: Przelewy za granicę - gdzie najtaniej ?
    Od: Jarosław Lech <j...@k...ODSPAMIACZ.pl>

    Użytkownik "pix" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:bknl03$dpo$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > No to może mnie też się poszczęści :-))

    > Daj znać jak spróbujesz, bo az mi się nie chce wierzyć
    > w taką kompetencję Multilinii :-)

    Dzisiaj zadzwoniłem. Bardzo młoda (sądząc po głosie) Mlinka
    potwierdziła, że na drodze przelewu z Multi do Detsche Banku w Niemczech
    znajdzie się tylko jeden Commerzbank. Niestety nie zna prowizji
    Commerzbanku, była pewna, że nie będzie jej znał nikt w Wydziale
    Operacji Walutowych i jedynie w Commerzbanku bezpośrednio będę mógł
    uzyskać taką informację.
    Na stronach BRE SA wśród jednostek organizacyjnych centrali nie
    widzę żadnej komórki o nazwie Wydział Operacji Walutowych lub podobnej,
    więc nawet nie wiem, czy i gdzie mógłbym sam zadwonić, żeby powyższe
    potwierdzić lub uszczegółowić.
    Wychodzi na to, że lepiej będzie wysłać pocztą albo... pojechać
    samemu :-)

    --
    Lejak
    j...@k...ODSPAMIACZ.pl