  • 11. Data: 2004-11-26 01:51:02
    Temat: Re: Przelew do Holandii (IBAN 18-o cyfrowy)
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

    In article <co56ka$8j5$1@news.lublin.pl>, j...@-...devguide.net
    says...

    > owszem sa, ale ich usuniecie i tak nie pomaga.
    > infolinia tez nie wie o co chodzi i poucza
    > mnie, ze w Holadndii na pewno sa numery
    > 26-cyfrowe. czlowiek czeka od tygodnia na
    > pieniadze a ja wychodze na idiote, bo fachura
    > nie potrafi napisac programu. i jak tu
    > wybierac sie do Europy? no z czym do ludzi?

    Przy okazji .... IBANk w Holandii jest cyfrowo numeryczny .... 2znaki
    alfanumeryczne+2znaki na liczbe kontrolna+CZTERY znaki ALFANUMERCZNE dla
    oznaczenia banku+10cyfr na numer konta

  • 12. Data: 2004-11-26 02:00:55
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

    In article <M...@n...dallas.sbcglobal.ne
    t>,
    c...@e...dyndns.org says...
    > In article <co56ka$8j5$1@news.lublin.pl>, j...@-...devguide.net
    > says...

    > http://www.ecbs.org/download/tr201/netherlands.pdf
    >
    > Wydrukuj i podaj pani w okienku ... strona 78.... IBAN dla Holandii ma
    > 18 znakow. Standard IBAN ma MAXymalnie 26 znakow i kazdy kraj mogl sobie
    > ustalic samemu. Polska przyjela maksymalna ilosc znakow, Holandia
    > przyjela 18. Cos mi sie zdaje ze chciano wprowadzic przelew do systemu
    > jako "zwykly" przelew krajowy. Do momentu uruchomienia EURO-Elixir'u nie
    > ma tak latwo.

    POprawiam sie co do maksymalnej ilosci znakow w IBAN 34
    http://www.ecbs.org/Download/EBS204_V3.2.pdf

    Dla tego banku co nie wie o standardach IBANK polecam punkt 5.1.2

    AP

  • 13. Data: 2004-11-26 02:01:36
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

    In article <co5htt$qhb$1@korweta.task.gda.pl>, d...@p...onet.pl