  • 1. Data: 2006-05-14 15:12:48
    Temat: Przelew bankowy w obcej walucie
    Od: "WS" <s...@p...wp.pl>

    Witam ,

    chcialbym przelac z Irlandii okolo 10 tys euro. Tylko ze nie bardzo
    wiem jak sie do tego zabrac. W kieszeni bede bal sie wiezc wiec zostaje
    przelew , a karta PRE-PAID raczej nie wchodzi w gre , bo chcialbym miec
    pieniadze w Euro. Wydaje mi sie ze wiec tylko konto walutowe wchodzi w
    gre. Poprosilem wiec o zalozenie konta walutowego w BZWBK jako ze AIB
    jest udzialowcem , ale niestety - przelew kosztuje wg informacji pani z
    okienka , natomiast mnie interesuje maksymalne obnizenie kosztow za
    przelew. Ktory bank proponujecie ?

    Pozdrawiam
    Wojtek

  • 2. Data: 2006-05-14 17:40:18
    Temat: Re: Przelew bankowy w obcej walucie
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Uzytkownik "WS"
> [...]
    > zostaje
    > przelew , a karta PRE-PAID raczej nie wchodzi w gre , bo chcialbym

    na lotnisku w W-wie jest bankomat BPH ktory wypklaca w EURO
    - jesli twoja karta pre-paid nie bedzie przy takich wyplatach miala za
    duzych
    prowizji to taki wariant tez wchodzi w gre

    A szukac tanich przelewow musisz w Irlandii a nie w Polsce
    to tamte banki biora prowizje za przelew - u nas mozesz zalozyc r-k
    walutowy w Nordei WBK czy np Fortisie na ktory forsa sobie wplynie a
    jesli prowizja bedzie to jakies grosze.

    W unii przelewy miedzynarodowe w EUR mialy byc nie drozsze niz krajowe
    w EUR i banki powinny to zastosowac. Poszukaj w Irlandii takiego ktory
    sie zastosowal do tej dyrektywy
    *** blad ***