  • 1. Data: 2006-05-14 13:12:53
    Temat: Re: Multibank - co z kodami jednorazowymi na sms?
    Od: "nod" <n...@o...pl>

    Michal Raczko napisał(a):

    > Wlasnie. Ja tez na to czekam. Liczylem, ze szybko wprowasza ta usluge.

    Pobodno w ciągu miesiaca ma być.

    > Swietna sprawa byloby jeszcze informowanie SMSem o zmianie salda na
    > rachunku (jak np. w Inteligo). Ale tego chyba nie ma niestety w planach,
    > a szkoda.

    Pewnie tak jak w hasłach SMSowych, najpierw dla testów wprowadzi
    mBank, a gdy wszystko już będzie działało poprawnie - wprowadzi je
    Multi.

  • 2. Data: 2006-05-14 13:48:50
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    nod wrote:
    > Pewnie tak jak w hasłach SMSowych, najpierw dla testów wprowadzi
    > mBank, a gdy wszystko już będzie działało poprawnie - wprowadzi je
    > Multi.

    Odkąd to mBank jest złotą kurą BRE, to raczej bym się spodziewał
    eksperymentów na klientach MultiBanku. Chociażby ostatnie podwyżki, opłaty
    za wyciągi papierowe, prowizje za wpłatę na swoje konto.
    Teraz rolę sie odwróciły: model mbanku po zmianach okazał się dobry. Model
    biznesowy Multibanku aktualnie jest w trakcie zmian.