  • 1. Data: 2006-05-14 14:47:22
    Temat: BIK - Millenium
    Od: Luki <l...@o...pl>

    Na dniach chcę złożyć wniosek o kredyt hipoteczny na zakup mieszkania w
    Millenium. Miałem ror w KB, gdzie powstał debet 500zł uregulowany przeze
    mnie po pół roku, po kilku upomnieniach banku. Na tą chwilę rachunek
    jest zamknięty, posiadam dyspozycję zamknięcia oraz dowód wpłaty. z
    pewnością figuruję w BIK. Czy Millenium może odmówić mi udzielenia
    kredytu z tego powodu ? Jak najszybciej pozbyć się tego wpisu ? Czy mój
    oddział KB jako jedyny może tego dokonać z dnia na dzień, czy jest jakaś
    procedura ciągnąca się tygodniami? Z góry dzięki za wszelkie informacje.

    Luki

  • 2. Data: 2006-05-14 17:43:39
    Temat: Re: BIK - Millenium
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Luki"
> [...]
    > jakaś
    > procedura ciągnąca się tygodniami? Z góry dzięki za wszelkie

    tylko KB moze, ale nie bedzie chcial bo banki umowily sie trzymac
    takie informacji nawet iles czasu po uregulowaniu dlugu.
    Chcialy trzymac przynajmniej 5 lat, ale czy UOKiK udalo sie wywalczyc
    skrócenie tego czasu i czy to dziala tego nie wiem
    *** blad ***

  • 3. Data: 2006-05-14 18:15:48
    Od: "Darek" <0...@n...poczta.onet>

> [...]
    > Chcialy trzymac przynajmniej 5 lat, ale czy UOKiK udalo sie wywalczyc
    > skrócenie tego czasu i czy to dziala tego nie wiem

    ehhh

    http://www.bik.pl/upb.htm

    Darek

  • 4. Data: 2006-05-15 06:52:55
    Od: Michal M JJ <w...@...pl>

    > ... Jak najszybciej pozbyć się tego wpisu ? Czy mój
    ja walczylem z PEKAO SA prawie dwa miesiace o skasowanie mazow w BIK'u
    (kilkanascie groszy ktore wisialo mi przez kilka miesiecy po splacie kredytu
    zrobilo mi b. brzydki "najgorszy status histoyczny" :-( )
    skonczylo sie na tym ze bank wystawil mi zaswiadczenie o calkowitej splacie
    kredytu i drobnych opoznieniach na kwote ponizej 1zl a co do wpisu w BIKu to
    stwierdzili ze mi nie usuna :-( (poza tym w BIKu maja ciezkie bledy - pisze ze
    ten kredyt studencki byl na 5500 a byl na 8000 - to tez sprostowali w tym
    smiesznym zaswiadczeniu...)

  • 5. Data: 2006-05-15 09:55:59
    Od: robbi <r...@n...frompoznan.com>

    Michal M JJ napisał(a):
> [...]
    > ciezkie bledy - pisze ze ten kredyt studencki byl na 5500 a byl na 8000
    > - to tez sprostowali w tym smiesznym zaswiadczeniu...)

    Ja niedawno mialem walke z BZ WBK - w BIKu wisiala karta kredytowa jako
    niesplacona - mimo ze byla splacona. Najfajnijesze bylo te ze kredyt
    udzielony na karcie wynosil wg BZ WBK 230 zlotych ;> - pan z Multibanku
    mial niezlego ROTFLa jak to zobaczyl - pomogla pismo z BZ WBK ze nie
    maja do mnie nic - co do wpisu BIKu - bede musial teraz pewnie zamowic
    platny wyciag zeby sie przekonac czy zostaly jakies zmiany dokonane.
    Najciekawsze jest to ze karta zostala zamknieta na jesien 2003 a BZ WBK
    wpisal ja na jesien 2004 ... burdel na 3 kolkach jednym slowem.

    Najwieksza bolaczka to to ze wlasciwie taki wpis utrudnia zycie i tak
    naprawde nikogo nie obchodzi ze to ktos w banku kopnal sie w danych
    wsadowych do BIK.

    pzdr
    robbi

  • 6. Data: 2006-05-15 10:50:43
    Od: " " <e...@N...gazeta.pl>

    blad <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> napisał(a):

> [...]
    > Chcialy trzymac przynajmniej 5 lat, ale czy UOKiK udalo sie wywalczyc
    > skrócenie tego czasu i czy to dziala tego nie wiem

    uokik nic nie zrobi
    Wazniejesze od udzielenia jakiegos tam kredytu prze bank jest
    zagwarantowanie przez ten bank depozytów klientów, czyli ograniczenie ryzyka
    w związku ze złymi kredytami, a ty własnie masz taką skłonnosć wg banków do
    nie spłacania swoich zobowiązań, Ani lepper ani giertych z uokikiem nic nie
    zrobią. Dane będą jak na całym cywilizowanym świecie i czas ich przetważania
    się będzie wydłużać wraz ze wzrostem gospodarczym, a takie instytucje czy
    politycy którzy głośno sie za coś będą brac nic nie wywalczą.
    Jak sie zaciąga zobowaiązanie trzeba je spłacać,
    Nik nie będzie ponosił dodatkowych kosztów, którymi sie obciąza innych. Ja
    nie zamierzam płacić większych odsetek, jak wezmę kredyt, tylko dlatego że
    bank narzuci większą marżę, aby pokryć straty z tych złych..
    A wogóle wchodzi w zycie bazylea II i będa jeszcze tańsze kredyty, ale i
    zaostrzone wymogi co do kredytobiorców,

    Ludzie Nauczmy się żyć porządnie!!!!

    Inaczej dupa z tego

  • 7. Data: 2006-05-16 12:58:40
    Od: Michal M JJ <w...@...pl>

    > Najciekawsze jest to ze karta zostala zamknieta na jesien 2003 a BZ WBK
    > wpisal ja na jesien 2004 ... burdel na 3 kolkach jednym slowem.
    zgadza sie - g*wniana panstwowa insytucja ktora nie potrafi nawet sformatowac
    wynikow zapytania...

    > Najwieksza bolaczka to to ze wlasciwie taki wpis utrudnia zycie i tak
    np ja zapisalem sie w kolejce do open finance (kredyt mieszkaniowy) dostalem
    termin na za 2 tyg, przyszlismy z zona i na nieszczescie pokazalem kolesiowi te
    smieciawe wydruki z BIK... koles jak to zobaczyl nie chcial ze mna rozmawiac,
    nawet nie chcial mi pokaz ofert kredytow, mimo iz mowilem ze wpis w BIKu robi mi
    niedoplata na 14gr....

  • 8. Data: 2006-05-16 13:57:32
    Od: " " <e...@N...gazeta.pl>

    > nawet nie chcial mi pokaz ofert kredytow, mimo iz mowilem ze wpis w BIKu
    robi m
    > niedoplata na 14gr....

    bzdura!!!
    Z tego co wiem nie ma i nie bedzie wpisów w groszach, jeżeli juz to na
    raporcie z bik moze widnieć 1 PLN a nie 0,14 pln

  • 9. Data: 2006-05-17 06:15:28
    Od: Michal M JJ <w...@...pl>

    > bzdura!!!
    > Z tego co wiem nie ma i nie bedzie wpisów w groszach, jeżeli juz to na
    > raporcie z bik moze widnieć 1 PLN a nie 0,14 pln
    na raporcie ktory mozna sobie samemu jako klient zamowic nie ma zadnych kwot
    jest jedynie status np niewiarygodny
    a co siedzi w bazie danych jakie kwoty i jak to widza banki tego nie wiem bo nie
    jestem bankiem tylko zwyklym czlowiekiem

  • 10. Data: 2006-05-24 19:38:55
    Od: Catbert <c...@w...pl>

    Michal M JJ napisał(a):
> [...]
    > a co siedzi w bazie danych jakie kwoty i jak to widza banki tego nie
    > wiem bo nie jestem bankiem tylko zwyklym czlowiekiem

    Byc może mylę się - ale mnie przysłali raport, w którym sa nie tylko
    kwoty, ale i historia ostatnich spłat - gdy chodzi np. o kredyt.

    Pzdr: Witek